1. АВТОРИЗАЦІЯ ВОДІЯ
- Після реєстрації на вказаний вами номер телефону прийде повідомлення у Viber з посиланням на завантаження програми, вашими даними: позивний, пароль та ID фірми.
Зверніть увагу, перед встановленням програми на android необхідно зайти в налаштування телефону – Безпека та включити опцію “Невідомі джерела” (у старих версіях android опція знаходиться в пункті “Програми”). Після встановлення програми ваші дані потрібно внести до відповідних полів.
- Вибираєте розділ “Зв’язок”.
У розділі “Зв’язок” необхідно заповнити поле ID-фірми – пишемо 319. Потім натискаємо “отримати налаштування” та “зберегти”.
- Вибираєте розділ “Позивний”.
У розділі “Позивний” необхідно заповнити такі поля:
“Логін” – пишемо свій позивний.
“Пароль” – пишемо пароль, який був надісланий вам у Viber під час реєстрації.
2. НАЛАШТУВАННЯ ДОДАТКА
- Налаштування екрана в режимі “День” або “Ніч”.
У налаштуваннях програми Ви можете вибрати світлу або темну тему програми.
Порада: Тема “Ніч” менше витрачає батарею у вашому телефоні.
- Вибір додаткових послуг у замовленнях.
В налаштуваннях програми Вам потрібно виставити якісь послуги в замовленнях ви готові виконувати.
- Вам потрібно зайти до “Меню” та натиснути вкладку “Інші”
2. Натискаємо на вкладку “Вимога авто”
3. Вибираємо додаткові послуги, що підходять.
- ПОПОЛНЕННЯ БАЛАНСУ ПРОГРАМИ.
Ви зможете брати ті замовлення, на комісію яких вистачить грошей на балансі. Поповнення балансу відбувається у самій програмі через банківську картку.
- Вам потрібно зайти до “Меню” та натиснути вкладку “Баланс”
2. Натискаємо на вкладку “Поповнити карткою” і далі дотримуйтесь вказівок.
3. РОБОТА З ЗАМОВЛЕННЯМИ.
- ВЗЯТТЯ ЗАМОВЛЕННЯ.
Програма налаштована так, що замовлення водіям надходять з автоматичного розподілу, GPS. Також додатково замовлення можуть з’являтися в ефірі – коли в тому районі немає вільних машин. Щоб отримати замовлення, Вам потрібно стати в чергу.
- Вгорі терміну відображатиме ваш баланс і ваш статус. Якщо вона горить червоним – це означає, що ви зайняті і вам не приходитимуть замовлення.
2.Вперше Вам потрібно натиснути на червоний рядок і стати в будь-який сектор. Рядок стану з’явиться зеленим і ви станете в чергу на прийом замовлень.
- ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
- Подача. Коли ви взяли замовлення, він переходить у стан подачі. Також Ви можете використовувати навігатор у програмі, який приведе вас до місця подачі.
- На місці. Коли ви під’їхали до пасажира на місце подачі – Вам потрібно натиснути кнопку “на місці”, тоді пасажиру піде повідомлення, що ви очікуєте.
- Зустрівся. Щойно пасажир сів до вас у машину, Вам потрібно натиснути на замовлення “зустрівся”, тоді замовлення перейде у статус виконання.
- Завершення замовлення. Коли ви привезли пасажира до пункту призначення, потрібно натиснути кнопку “Завершити замовлення”, і тоді замовлення буде закрито зі статусом “виконане” та зможете брати наступні замовлення.
- ІНШІ ДІЇ ІЗ ЗАМОВЛЕННЯМ
Щоб відкрити основне меню дій із замовленням, необхідно натиснути знак із трьох точок у верхньому правому кутку екрана.
- Клієнт не вийшов.
Якщо клієнт не вийшов через 5 хвилин, натисніть пункт “клієнт не вийшов”, і замовлення буде знято з вас. - Клієнт відмовився.
Якщо клієнт відмовився, натисніть відповідний пункт і замовлення буде знято. - Продовження маршруту.
Натисніть пункт “продовження маршруту”, і програма сама автоматично перерахує тариф. - Зателефонувати клієнту.
У разі потреби Ви можете набрати клієнта, натиснувши пункт “зателефонувати клієнту”. - Дзвінок у диспетчерську.
Якщо є питання, або перерахунок маршруту або простою, у вирішенні будь-яких проблем на замовлення – телефонуйте в диспетчерську, натиснувши пункт “набрати” та оберіть оператора зв’язку.