1. АВТОРИЗАЦІЯ ВОДІЯ

  • Після реєстрації на вказаний вами номер телефону прийде повідомлення у Viber з посиланням на завантаження програми, вашими даними: позивний, пароль та ID фірми.
    Зверніть увагу, перед встановленням програми на android необхідно зайти в налаштування телефону – Безпека та включити опцію “Невідомі джерела” (у старих версіях android опція знаходиться в пункті “Програми”). Після встановлення програми ваші дані потрібно внести до відповідних полів.
  • Вибираєте розділ “Зв’язок”.

У розділі “Зв’язок” необхідно заповнити поле ID-фірми – пишемо 319. Потім натискаємо “отримати налаштування” та “зберегти”.

  • Вибираєте розділ “Позивний”.

У розділі “Позивний” необхідно заповнити такі поля:

“Логін” – пишемо свій позивний.

“Пароль” – пишемо пароль, який був надісланий вам у Viber під час реєстрації.

2. НАЛАШТУВАННЯ ДОДАТКА

  • Налаштування екрана в режимі “День” або “Ніч”.

У налаштуваннях програми Ви можете вибрати світлу або темну тему програми.

Порада: Тема “Ніч” менше витрачає батарею у вашому телефоні.

  • Вибір додаткових послуг у замовленнях.

В налаштуваннях програми Вам потрібно виставити якісь послуги в замовленнях ви готові виконувати.

  1. Вам потрібно зайти до “Меню” та натиснути вкладку “Інші”

2. Натискаємо на вкладку “Вимога авто”

3. Вибираємо додаткові послуги, що підходять.

  • ПОПОЛНЕННЯ БАЛАНСУ ПРОГРАМИ.

Ви зможете брати ті замовлення, на комісію яких вистачить грошей на балансі. Поповнення балансу відбувається у самій програмі через банківську картку.

  1. Вам потрібно зайти до “Меню” та натиснути вкладку “Баланс”

2. Натискаємо на вкладку “Поповнити карткою” і далі дотримуйтесь вказівок.

3. РОБОТА З ЗАМОВЛЕННЯМИ.

  • ВЗЯТТЯ ЗАМОВЛЕННЯ.

Програма налаштована так, що замовлення водіям надходять з автоматичного розподілу, GPS. Також додатково замовлення можуть з’являтися в ефірі – коли в тому районі немає вільних машин. Щоб отримати замовлення, Вам потрібно стати в чергу.

  1. Вгорі терміну відображатиме ваш баланс і ваш статус. Якщо вона горить червоним – це означає, що ви зайняті і вам не приходитимуть замовлення.

2.Вперше Вам потрібно натиснути на червоний рядок і стати в будь-який сектор. Рядок стану з’явиться зеленим і ви станете в чергу на прийом замовлень.

  • ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
  1. Подача. Коли ви взяли замовлення, він переходить у стан подачі. Також Ви можете використовувати навігатор у програмі, який приведе вас до місця подачі.
  2. На місці. Коли ви під’їхали до пасажира на місце подачі – Вам потрібно натиснути кнопку “на місці”, тоді пасажиру піде повідомлення, що ви очікуєте.
  3. Зустрівся. Щойно пасажир сів до вас у машину, Вам потрібно натиснути на замовлення “зустрівся”, тоді замовлення перейде у статус виконання.
  4. Завершення замовлення. Коли ви привезли пасажира до пункту призначення, потрібно натиснути кнопку “Завершити замовлення”, і тоді замовлення буде закрито зі статусом “виконане” та зможете брати наступні замовлення.
  • ІНШІ ДІЇ ІЗ ЗАМОВЛЕННЯМ

Щоб відкрити основне меню дій із замовленням, необхідно натиснути знак із трьох точок у верхньому правому кутку екрана.

  • Клієнт не вийшов.
    Якщо клієнт не вийшов через 5 хвилин, натисніть пункт “клієнт не вийшов”, і замовлення буде знято з вас.
  • Клієнт відмовився.
    Якщо клієнт відмовився, натисніть відповідний пункт і замовлення буде знято.
  • Продовження маршруту.
    Натисніть пункт “продовження маршруту”, і програма сама автоматично перерахує тариф.
  • Зателефонувати клієнту.
    У разі потреби Ви можете набрати клієнта, натиснувши пункт “зателефонувати клієнту”.
  • Дзвінок у диспетчерську.
    Якщо є питання, або перерахунок маршруту або простою, у вирішенні будь-яких проблем на замовлення – телефонуйте в диспетчерську, натиснувши пункт “набрати” та оберіть оператора зв’язку.